You are currently viewing הנטס בטורונטו, ההיט בדאלאס והת'אנדר בדנבר ביום שבת גדוש

הנטס בטורונטו, ההיט בדאלאס והת'אנדר בדנבר ביום שבת גדוש

מומלצי ליג פאס:

טורונטו ראפטורס (8-16) – ברוקלין נטס (11-13), 2:30

הראפטורס מחפשים לחזור לדרך המלך עם ניצחון על הנטס שמבקרים מעבר לגבול הצפוני.

בניגוד מוחלט למה שראינו בתחילת העונה, במשחקים האחרונים המילה שמגדירה את הברוקלין נטס כרגע היא יציבות. לאחר שהתחילו את העונה עם שבעה הפסדים מתוך אחד עשר משחקיהם הראשונים, החבורה של קני אטקינסון סוף סוף מצאו את הגרוב שלהם. המפתח ליציבות היא החמישייה הקבועה שחקוקה בסלע בשלוש עשר המשחקים האחרונים. ספנסר דינווידי, גארט טמפל, ג'ו האריס, טוריאן פרינס וג'ארט אלן שיחקו 211 דקות (וקבעו +47 בדקות הללו) במהלך 13 המערכות האחרונות של קבוצתם. החמישייה היחידה ששיחקה יותר מהם בפרק הזמן הזה היא החמישייה של הדנבר נאגטס (ג'מאל מארי, גארי האריס, וויל בארטון, פול מילסאפ וניקולה יוקיץ' ששיחקה 237 דקות משותפות).

בנוסף לעיל, המשחק של הרשתות הפך למחושב בהרבה בסטרץ האחרון. קצב המשחק אכן ירד (ממקום חמישי בליגה לחצי התחתון) ובמקביל מספר איבודי הכדור של היריבה עלה (ממקום אחד לפני האחרון למקום 15, עליה של 2.2 פר משחק). הם עושים עבודה הגנתית מעולה, בעיקר בפן הקבוצתי, האנליטי והסכמטי. והכי חשוב – הם מכריחים זריקות רעות: היריבות זורקות 17 זריקות במשחק בין 10-19 פיט מהסל (8.8 בין 10-14, מקום שני בליגה. 8.2 מ-15-19, מקום שלישי בליגה).

קני אטקינסון התמודד עם הרבה מושכות גבוהות העונה: התחלה רעועה, ניסיון לאחות שחקנים חדשים לתוך המערכת וגם פציעות רבות לשחקני מפתח. ניכר כי הוא עשה את ההתאמות הנדרשות ואיחד את חייליו.

במעבר חד לדינזאורים מטורונטו, שלא נראים חדים כהרגלם בתקופה האחרונה. האלופה המכהנת הפסידה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונה, כולל שלוש הפסדים בהפרש דו ספרתי, כאשר ה-W היחיד ששמו על הלוח ברצף הזה היה ניצחון בנקודה מול השיקגו בולס החלשים שהיו בערב שני של בק טו בק לאחר הארכה.

החיסרון של פרד ואן פליט בשני המשחקים האחרונים היה קריטי במיוחד (הגארד המוכשר בסימן שאלה למשחק הלילה), הם מאוד תלויים בו ובפאסקל סיאקם, כאשר אחד מהם לא במצב של 100%, הם מתקשים.

היום, אני מאמין שתגיע תפוקה גדולה דווקא מאחד מהשחקנים הפחות נוצצים שיש באמתחתם של הקנדים: רונדה הוליס ג'פרסון. שחקן הנשמה שנתן את כל מה שיש לו בשביל הברוקלין נטס במשך שנים, נפרד מהם בקיץ האחרון לטובת האלופה. הוא במהלכה של עונה קריירה עם ממוצעים התקפיים טובים בנוסף להגנה אישית חכמה וחונקת. משחקי נקמה זה עניין אמיתי, חברים, ואין לזלזל בו, במיוחד כאשר השחקן הוא צעיר ורעב להוכיח כמו הוליס ג'פרסון.

הימור: הראפטורס כרגע עם שיא NBA של 33 ניצחונות רצופים מול הדיויזיה האטלנטית. אני מאמין שהרתף הזה יישבר היום. הנטס ישמרו על המשחק צמוד ואז יתעלו על עצמם ברגעי המפתח (הנטס הם מקום ראשון בליגה עם 38+ נקודות בחמש דקות אחרונות של משחקים בהם ההפרש הוא 5 או פחות, ויש להם 10 ניצחונות קלאץ' כאלה, מקום שני בליגה). אהמר באופן ספציפי על סל ניצחון של ספנסר דינווידי שיקבע ניצחון ב-2 לאורחים.

דאלאס מאבריקס (7-17) – מיאמי היט (7-18), 3:30

אחת מהיריבויות היותר נסתרות של הליגה חוזרת כאשר ההיט יגיעו לדאלאס למפגש עם המאבריקס.

ההיט מגיעים לדאלאס בעקבות הפסד כואב אמש ללוס אנג'לס לייקרס בפלורידה, הפסד הבית הראשון של ההיט העונה לאחר 11 ניצחונות רצופים. לג'ימי באטלר הייתה הזדמנות לשלוח את המשחק לעוד חמש דקות, אמנם הוא החטיא את השלשה, עבירה שעשה אנטוני דייויס לא נשרקה והמשחק נגמר. מנגד, למאבס היה יום מנוחה לאחר ביקורם במקסיקו סיטי בו ניצחו את הפיסטונס בסיוע של טריפל דאבל מדהים מבית היוצר של לוקה דונצ'יץ'.

המאצ'אפ של הקבוצות מאוד מסקרן: לוקה דונצ'יץ' מול ג'ימי באטלר, כאשר לאמריקאי יש כלים מעולים להאט את הסלובני המשוגע. בנוסף, הקרב של באם אדביאו מול קריסטאפס פורזינגיס. מספר 13 באדום נמצא בכושר הטוב בקריירה שלו, בעיקר מבחינת הגנתית, לכן ייתכן מאוד כי החד קרן הלטבי יחזור קצת למצב הרוח הפאסיבי שהראה לנו בתחילת העונה, מבחן גדול מאוד בשבילו. בהנחה ששתי הצמדים הללו יבטלו אחד את השני בקירוב, שחקני המפתח יהיו דווקא השחקנים המשלימים.

בצד של מיאמי, שני הרוקיז, קנדריק נאן וטיילר הירו יהיו קריטיים במיוחד. נאן הפתיע את כולם השנה עם הופעות ענקיות, אולם רובן ככולן היו מול קבוצות בינוניות ומטה כשמול קבוצות איכותיות יותר הוא התקשה. אמש מול הלייקרס הוא סיים עם 16 נקודות באחוזים יעילים ושבעה אסיסטים על איבוד אחד בלבד. אם ימשיך ביעילות הזו, בנוסף לאקסטרה אגרסיביות בצד ההגנתי, הוא יכול להיות גיים צ'יינגר. טיילר הירו נותן עונת רוקי עוד יותר מדהימה ויעילה מאשר חברו, אבל בשני המשחקים האחרונים הוא נתן הופעות נפל. שלושה סלי שדה מ-18 ניסיונות בשני המערכות האחרונות כולל שלשה אחת בלבד. הגארדים של המאבריקס אינם עילויים הגנתיים, במיוחד אלו שיתמודדו איתם מהספסל. הם יהיו מוכרחים לנצל את זה ולהתפוצץ בהתקפה כפי שהם יודעים.

בצד של דאלאס, שחקני הכנף דוריאן פיני סמית' וטים הארדאווי ג'וניור יהיו מרכזיים במיוחד הראשון בהגנה, השני בהתקפה. שניהם ייאלצו להוריד מדונצ'יץ' את הנטל של לשמור על ג'ימי באטלר, שהוכיח את עצמו כברומטר של ההיט העונה, כצפוי. פיני סמית' כבר הוכיח שהמסגרת הארוכה שלו מסייעת לו בשמירה על גארדים גבוהים. ב-28 דקות משותפות בקירוב של שמירה על ברנדון אינגרם (כ-17 דקות), ג'יימס הארדן (כ-4 דקות), אנדרו וויגינס (כ-4 דקות) ובראדלי ביל (כ-2 דקות), מתוך 34 זריקות מהשדה נקלעו עליו 11 זריקות בלבד.

באשר לבן של אגדת ההיט, (טים הארדוואי האב, ששיחק במדי מיאמי במשך שש שנים בסיום המילניום הקודם) הוא מוכרח להתעלות על עצמו בהתקפה. הוא קולע באחוזי הטרו שוטינג הטובים בקריירה שלו העונה (57.3%) ומכריח את עצמו לזרוק יותר שלשות (62.3% מכלל הזריקות שלו הגיעה מעבר לקשת, גם זה הסמן הטוב בקריירה שלו). כאשר כל הפוקוס ההגנתי של ההיט יהיה על דונצ'יץ', וכאשר ישחקו בהגנה אזורית כפי ששיחקו אתמול רבות מול הלייקרס ובכלל כשיטה סלקטיבית במערכת של אריק ספולסטרה. הארדאווי ג'וניור יקבל את הזריקות היחסית פנויות האלה והוא יהיה חייב להמיר אותן.

הימור: משחק צמוד ועקוב מדם שבסופו הקבוצה הביתית תיקח. ההיט ניצחו משחק אחד בלבד בחוץ מול קבוצות המערב והם מגיעים מותשים לאחר טיסה ארוכה ומשחק קשוח אמש. 4 הפרש למקומיים מטקסס.

דנבר נאגטס (8-15) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (13-11), 4:00

המשחק המאוחר של הלילה יספק מפגש מרתק בין שתי קבוצות שרוצות לשפר מעמדיהם בקרב המוקדם על מיקום פוטנציאלי בפלייאוף.

הנאגטס התחילו את העונה בצורה קצת רעועה, אף על פי שניצחו 13 משחקים מתוך 16 המשחקים הראשונים שלהם, הם לא נראו במיטבם, במיוחד לא הכוכב, ניקולה יוקיץ'. ובזמן האחרון הם התחילו לשלם על המשחק הבינוני שלהם עם חמישה הפסדים בשבעת משחקיהם האחרונים, כולל שלושה הפסדים רצופים טרם הניצחון ביום חמישי על הבלייזרס. "היינו צריכים את החזרה הביתה, את הניצחון הזה, כדי להרגיש טוב יותר עם עצמנו" אמר מאמן הנאגטס, מייק מאלון, בעקבות ניצחונם בחמישי. מאלון צודק לגמרי, הנאגטס מרגישים הרבה יותר טוב במייל היי מאשר בדרכים (מאזן 9-3 חיובי בבית מול מאזן 6-5 חיובי בחוץ). המשחק הלילה מול הת'אנדר יהיה השני מתוך חמישה משחקים רצופים בתוך גבולות קולראדו הקרירה, רצף בו דנבר יכולה לצבור בוסט חיובי קריטי ביותר להמשך העונה.

בשנים האחרונות, הנאגטס היו דומיננטיים על הרעמים בביתם כאשר ניצחו אותם בששת המערכות האחרונות בדנבר. בעונה שעברה, הם ניצחו את כל ארבעת המשחקים מולם בהפרשים בין 7-11 נקודות.

כעת החבורה של בילי דונבן יקוו לסיים את רצף משחקי החוץ שלהם עם צליל ניצחון נעים, הם ניצחו שניים מתוך שלושת המשחקים האחרונים שלהם, כולם מחוץ ל"סונר סטייט". חובה לציין לטובה את עבדול נאדר, שנותן עונה פנטסטית אצל הת'אנדר העונה בשני צדי המגרש, כאשר בזמן האחרון הוא נתן כמה תצוגות התקפיות מרהיבות (5 שלשות מול הקינגס, 23 ו-19 מול הבלייזרס והפליקנס בהתאמה בשני המשחקים האחרונים של נובמבר).

הימור: נלך כאן על הפתעה, הת'אנדר מנצחים בשיניים, W זעום של נקודה אחת לאורחים.

שאר המשחקים:

פיניקס סאנס (13-11) – סן אנטוניו ספרס (15-9), 00:00

הפייסטה המקסיקנת לא פוסקת כאשר גם הלילה שתי קבוצות מערביות עושות את הביקור לבירה שמעבר לגבול הדרומי.

הספרס הם אנגימה העונה, וחודש דצמבר הוא המיקרוקוסמוס של כל העונה הזו של הדורבנים: הוא התחיל בתבוסה לפיסטונס הבינוניים ב-24 הפרש, המשיך לניצחון על היריבה העירונית מיוסטון ב-2 הפרש ואז ניצחון על הקינגס בנקודה, מה שגרר משום מה הפסד לקאבלירס הרופסים ב-8 הפרש (בהארכה, לאחר שהפסרס הובילו בחמש הפרש עם 20 שניות לסיום), ב"מבצר" בסן אנטוניו!

גם הסאנס לא בדיוק היו סמל לקרקוע ויציבות העונה, רק החודש הם הספיקו להפסיד לאורלנדו וממפיס החלשות מהם אבל לנצח את מיניסוטה השווה להם לערך ולתת פייט רציני מול הרוקטס. "זה היה אחד מההפסדים הגרועים – אם לא הכי גרוע – שלנו העונה. זה כאילו שכחנו איך לשחק. זה יהיה חד פעמי, לא יקרה שוב" אמרן מנהל המשחק הוטרן ריקי רוביו בעקבות ההכנעה לגריזליס בחמישי.

הימור: שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסדים מביכים, הכסף יכול ללכת לכל צד כאן. אשחרר ירייה בחשכה ואהמר על הקבוצה שכרגע שואפת לפלייאוף, ניצחון של פיניקס ב-7.

שיקגו בולס (18-9) – לוס אנג'לס קליפרס (7-20), 3:00

לא קל לפגוש את הסופר טים של סטיב באלמר בשל שלב בעונה, בעיקר לא כאשר הצגתם את התצוגה ההתקפית המביכה ביותר של השנים האחרונות אתמול בלילה, אבל זהו המצב המסובך שהבולס נקלעו אליו.

במשחק נגד שארלוט אתמול (להזכירכם, ההורנטס נמצאים במקום 25 בדירוג הגנתי) החבורה של ג'ים בוילן קלעה 73 נקודות בלבד. הסמן הכי גרוע העונה, והשני הכי גרוע בשתי העונות האחרונות. רק ראיין ארצ'יקדונו ודנאיל גפורד קלעו מעל 50% מהשדה, ורק ארצ'יקדונו וזאק לווין קלעו בספרות כפולות (12 כל אחד). כאשר השחקן הכי טוב שלכם הוא ראיין ארצ'יקדונו, יש בעיה חמורה.

בצורה די מביכה, ג'ים בוילן ניסה לראות את הצד החיובי של המשחק אתמול. מאמן הבולס הגיע מתנשף, מזיע ולחוץ למסיבת העיתונאים ומלמל את המשפט הבא: "אם יש משהו חיובי שאפשר לקחת מההפסד הקשוח הזה, בו החמצנו 63 זריקות, הוא ששיחקנו הגנה מספקת שהשאירה אותנו במשחק עם 21 איבודים מוכרחים ליריבה". לפעמים, שאין דבר טוב להגיד, צריך לשתוק.

בקוטב רחוק רחוק מהבולס, הקליפרס אתמול שיחקו בפררים טיים של ESPN מול המיניסוטה טימברוולבס והוכיחו שוב למה הם פייבוריטים לאליפות. פול ג'ורג' וקאווי לאונרד קלעו 88 נקודות משותפות (46 לג'ורג', 42 ללאונרד) ולקחו את המשחק מהזאבים בטארגט סנטר שבמיניסוטה.

הימור: לפעמים זה כיף להגזים, אז אני אלך עם ניצחון קליל של הקליפרס ב-45 כאשר הבולס לא עוברים את ה-80 נקודות בלילה השני ברציפות.

ממפיס גריזליס (17-8) – וושינגטון וויזארדס (16-7), 3:00

החבורה מהבירה מתארחת בטנסי במפגש מעניין ביחס למאזנם של שתי הקבוצות.

גם הגריזליס וגם הוויזארדס העונה הן קבוצות גיים פאס מהנות במיוחד עם משחק קצבי ומהנה במיוחד (מקומות רביעי ושני מבחינת קצב, בהתאמה. כאשר שתיהן נותנות ליריבות לקלוע לפחות 116 נקודות פר משחק נגדן).

ג'ה מוראנט ישוב לשחק לאחר שישב על הספסל בהפסד של קבוצתו למילווקי בשל חובת מנוחה לאחר פציעתו בגב.

הימור: טרם ההפסד לבאקס שכרגע ברצף בלתי עציר, הגריזליס ניצחו שתי משחקים ברצף. ג'ה מוראנט רענן יעשה צרות צרורות להגנה הלא אימתנית (בלשון המעטה) של הקוסמים. ניצחון ב-6 לממפיס.

מילווקי באקס (3-23) – קליבלנד קאבלירס (19-6), 3:30

הבאקס הם רכבת דוהרת, רכבת שלא מתכוונת לעצור בדריסתה מול הקבוצה מאוהיו השקטה והאנמית.

שתי הקבוצות נפגשו לפני כשבועיים כשהאיילים מוויסקונסין גברו בקלילות על האבירים מאוהיו בתוצאה 119:100. הקאבס לא מצאו תשובה לגריק פריק ששם 33 נקודות קלילות יחד עם קטיפה של 12 כדורים חוזרים.

הימור: הבאקס ממשיכים את הפתיחה הכי טובה שלהם בתולדות הפנצ'ייז (52 שנות קיום) ומשיגים את ניצחונם ה-18 ברציפות ללא מאמץ רב מול קליבלנד. 17 הפרש מילווקי בבאזר האחרון.

יוסטון רוקטס (8-17) – דטרויט פיסטונס (15-10), 4:00

ניצחון של ג'יימס הארדן וחבורתו, בשילוב של הפסד של דאלאס נגד מיאמי, והרוקטס עולים למקום השלישי במערב. מנגד, הבוכנות מעיר המכוניות שבמישיגן יחפשו ניצחון כדי להתקרב לשארלוט ואורלנדו שנמצאים כעת איתם בקרב על המקום השמיני בקונפרנס המזרחי.

ג'יימס הארדן קלע 109 נקודות בשני המשחקים האחרונים של קבוצתו. פעם שנים עשר שהוא מגיע ל-50+ נקודות במשחק אחד בשנת 2019. אותה כמות של משחקי 50 נקודות שלברון ג'יימס השיג בכל הקריירה שלו.

היעילות בה הוא עושה את הנקודות האלה היא מרשימה לא פחות מהכמות עצמה, במשחק אתמול מול אורלנדו, הוא צלף 10/15 מדאון טאון, 19/31 מהשדה באופן כולל ושש קליעות עונשין ללא החמצה.

הימור: אין לדטרויט את השחקנים ו/או את הסכמה ההגנתית לעצור את המזוקן. אהמר על עוד משחק של 50+ נקודות בניצחון ב-23 הפרש של הקבוצה המערבית.

Subscribe
Notify of
267 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
Admin
14/12/2019 18:44:30

תפסת חתיכם יום של משחקים מעניינים ביותר. דאלאס – מיאמי??? מקווה שגורן ישחק הערב.
השקעה גדולה ומצויינת, עידו. איזה תוספת מצויינת לאתר אתה מביא!
תוד'ה מכל לב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מעולה עידו, תודה רבה.
.
סוף סוף משחק של הספרס בשעה נורמלית יחסית – אפשר יהיה למשוך עד שתיים, להאבק בעפעפיים הנעצמים מעצמם, ולחזות ב… אאאההה… הפסד נוסף. למרות שיתכן שנפתיע.

עידו גילרי
Admin
14/12/2019 19:03:53

objection your honor.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

בוקר בספק. אז… אולי יש לכם באמת סיכוי?
(דרך אגב, עידו – אני מבטיח לנסות להוריד בסיקור את כמות בדיחות הדרק רוז [שהוא גבר, חייבים להניח] למינימום. גג שבע בדיחות. כמובן אבל שאני חייב לקבל הסכמה)

The Pro
The Pro
14/12/2019 19:25:23

סיקור טוב ליום בינוני.
חבל באמת שלא נשאר כלום מהיריבות הפרהיסטורית של הספרס מול הסאנס.

אני דווקא כן חושב שלדטרויט יש את הכלים כדי לעשות צרות ליוסטון.
הבעיה היא יותר בחוסר יציבות וספסל מהגרועים בליגה.

רועי ויינברג
Admin
14/12/2019 19:58:37

אחלה פריוויו לאחלה ערב. דאלאס-מיאמי משחק מצויין כשלמיאמי יש מצ'-אפ לא רע נגד דונצ'יץ', למרות שהבק-טו-בק יגמור אותם לדעתי. גם דנבר-אוקלהומה מאוד מעניין, כשאני חושב שדווקא הנאגטס ינצחו. משחקים ששווה להישאר ער בשבילם.

Lavar
Lavar
14/12/2019 20:54:11

דאלאס מיאמי יהיה משעמם. בלואו אאוט של דאלאס

א. מנור
Editor
14/12/2019 20:39:50

סקירה תענוג. ניתוח מקצועי ומעניין. תודה על ההשקעה

עידו גילרי
Admin
14/12/2019 20:41:42

ווסטברוק בDNP rest, הארדן הולך על 50+ שלישי ברצף?

Lavar
Lavar
14/12/2019 20:56:55

על דטרויט? אם הוא היה רוצה היית מקבל 70, גם עם ווסטברוק

shadow
shadow
14/12/2019 21:46:58
Reply to  Lavar

כן ברור שהוא לא רוצה הוא בטח ירצה לשבור שיא אסיסטים🤣🤣🤣

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/12/2019 21:15:01

אחלה פריוויו, תודה
המשחק האחרון של הארדן היה מדהים, עם אחוזים מטורפים וכמעט בלי להגיע לקו. ממש נגד כל מה שאומרים עליו

עידו גילרי
Admin
14/12/2019 21:16:46

גם במשחק לפניו. הוא כבר שלושה משחקים לא עבר את ה 8 זריקות מהקו .

thejanitor
thejanitor
14/12/2019 21:15:21

לגבי טימי הארדאווי גוניור זה מדהים מה קורה איתו השנה. הוא פתח איום ונורא מבחינת אחוזים עד שפתח בחמישייה אחרי איזה 13 כי סת קארי נפצע, מאז במשך עשרה משחקים הוא פורח עד כדי כך לשיא קריירה מבחינת יעלות וביסס ללא שום ספק את מקומו כפותח

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  thejanitor

השערה קטנה שיש לי ועוד זקוקה לבדיקה מעמיקה ומעקב לגבי פתטימי לשעבר – הוא הרבה יותר טוב כשלא הוא האחראי להגיע לנקודות מהן הוא מוציא נקודות. בעונות קודמות, בניקס בעיקר, והשנה מהספסל הוא היה קודם כל בתפקיד השחקן היוצר, שלוקח את הכדור לנקודות שהוא אוהב לקלוע מהן. כשדונצ'יץ' עוזר לו להגיע לשם (ובסך הכל טימי מקפיץ העונה את כמות הסלים שנקלעו מאסיסט ב-15-20%), הוא מגלה את תפקידו כפינישר טוב מאוד.

thejanitor
thejanitor
14/12/2019 22:21:32

זה נכון בעיקרון, אבל גם בחמישייה השניה כשלוקה נח ברונסון הוא היוצר העיקרי, נראה לי זה פשוט היה מקרה הסתברותי שכזה עם משהו פסיכולוגי אולי שהתשחרר

thejanitor
thejanitor
14/12/2019 21:15:53

אחרי איזה 13 משחקים..

shadow
shadow
14/12/2019 21:58:52

תודה על הפריווי לדעתי המשחק בין דטרויט ליוסטון יהיה צמוד מהמצופה עם אפשרות להפתעה

אהרון שדה
Editor
14/12/2019 22:04:32

תודה לכולם .
שם מס 33 ברשימת 50 גדולי העשור
מאנו גינובלי .
גינובלי שיחק 9 שנים בעשור ופרש למעשה בגיל 41
באופן טבעי העשור הזה לא היה חזק כמו העשור שקדם.
ובכל זאת מאנו היה שחקן ייחודי שהשיג כמה הישגים בעשור הזה.
הוא נבחר.לאולסטאר בשנת 2011
אז נבחר לחמישייה השלישית של העונה .
הוא היה שותף לשני גמרים וזכה בטבעת אליפות בשנת 2014 (הרביעית שלו ).
( הוא שיחק בנבחרת ארגנטינה בתחילת העשור וזכה עמה באליפות אמריקה 2011).

מאנו באופן טבעי הלך ונחלש ככל שהעשור נמשך אך בשש העונות הראשונות היה פקטור של ממש בספרס וקלע דו ספרתי .
כך למשל בעונת האליפות קלע 14.3 בפליאוף בו שיחק 25.5 דק.
מאנו היה ווינר ופייטר אמיתי ומהבודדים שהשתייכו לטופ 50 בשני עשורים נפרדים .
הוא בעיינ שייך לסוג השחקנים הנדיר הזה שאין להם באמת מחליף .

thejanitor
thejanitor
14/12/2019 22:24:39

הוא גם הזדקן נורא יפה במובן הכדורסלני ונתן פליאופים מדהימים בעונותיו האחרונות במיוחד ביחס לגילו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אולה!!!
.
תודה רבה אהרון.

עידו גילרי
Admin
15/12/2019 0:04:52

גם בוקר בחוץ היום ):

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

התחלנו יפה. חסרונו של בוקר מורגש. ביינס האיום חזר, נקווה שעדיין חלוד.

shadow
shadow
15/12/2019 1:08:43

חזר כבר במשחק הקודם בהפסד לממפיס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

קצב ספיגה של 72 נקודות למשחק! זה לא ימשיך, אבל נהנה מזה כל עוד זה כך.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

למה לא הביאו את המגבים לזיעה מארה"ב?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

איזה יופי רוביו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

רוביו כנראה לא שמע שאין לו קליעה. קולע יפה מאד הלילה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

קצב ספיגה עלה מ-72 ל-96 נק' למשחק. יאללה, להישאר מתחת ל-100 ויהיה בסדר.

shadow
shadow
15/12/2019 1:30:35

אולדריג' עם 2 נקודות ב 20 דקות בקצב הזה אין להם אין שום סיכוי לנצח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

פורבס לא פוגע הלילה. רוביו עושה מאיתנו קציצות ברוטב. למה פולטל לא חוזר?

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 1:32:13

כשרואים את רוביו אין מנוס מלהגיע למסקנה שחלק גדול מהאכזבה מיוטה השנה זה בגלל השחרור שלו.

shadow
shadow
15/12/2019 1:33:45

בדוק. דפק להם את כל ההתקדמות נתקעו לגמרי. קונלי כרגע מסתמן כמו פלופ שיעלה להם לא מעט

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 1:36:49
Reply to  shadow

ואני חשבתי שזה מה שיעלה אותם לרמה הבאה.
מקונלי נשאר רק השם.

shadow
shadow
15/12/2019 1:44:41

הוא תמיד היה קצת אוברייטד תסתכל על מספרי הקריירה שלו הוא בנוני לגמרי היתה לו איזה הבלחה שנה שעברה אבל אני דווקא חששתי כי אני מאוד מעריך את רוביו ואף פעם לא חשבתי שקונלי טוב ממנו. יש לי חיבה לרכזים מוסרים עם ראית משחק משובחת ואוריינטציה קבוצתית.
אולי קונלי עוד יחזור לעצמו, קודם כל שיהיה בריא (אני אפילו לא יודע מה יש לו), אבל לא ברור מה באמת אפשר לקבל ממנו בשלב זה של הקריירה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 1:33:56

סוס מת פופוביץ בדרך הבטוחה לעוד הפסד

shadow
shadow
15/12/2019 1:36:36

היסחפות

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 1:37:20
Reply to  shadow

לגבי הסוס מת או לגבי הדרך הבטוחה לעוד הפסד?

shadow
shadow
15/12/2019 1:44:53

גם וגם

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 1:51:18
Reply to  shadow

לגבי ההפסד היום אני יכול לקבל, יש להם סיכוי לגנוב. לגבי פופוביץ – מצטער, אבל זה נראה כאילו הוא גמר את הסוס בתור מאמן ראשי בנ.ב.א

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 1:36:53

ס"א צריכים לבדוק טריידים ללמרקוס שכוללים בחירת דראפט ולהתחיל את הדרך חזרה למעלה. פופוביץ צריך להיות נשיא או משהו כזה, כי מהקיץ לא נראה שאכפת לו כל כך אם הקבוצה שלו מפסידה או מנצחת

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 1:37:57

מאוד קשה לחשוב על דרכים לשיפור הספרס כי כלום לא עובד.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 1:39:21

טרייד על למרקוס. פופוביץ למשרת פט ריילי, בקי האמון או מישהו אחר לעמדת המאמן – אוכלים שנה קשה כל הדרך לדייויד רובינסון החדש

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 1:43:11

מסכים.
הצעתי בעבר – דרוזן תמורת לאב, או אפילו יותר טוב – תמורת מיילס טרנר ומקדרמוט.
עם טרייד טוב נוסף על למרקוס אפשר לחזור להיות רלוונטיים כבר העונה.
אבל מה שבאמת נראה שצריך שינוי זה על הקווים, בגישה הכללית.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 1:45:33

+100

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

הגנה זוועה. אין שלשות. סיפור חיינו.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 1:42:32

הויתור על ברטנס (אין שלשות) זה אחד מהסימנים הכי מובהקים מבחינתי לזה שהספרס צריכים להתחדש, ועוד בשביל מה הם חתכו אותו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

חתכו בשביל מרקוס מוריס – קולע משלוש, לא כמו ברטאנס אבל בכל זאת, וגם משתיים, וגם הגנה. החלטה סבירה (הייתי שולח את פורבס במקומו, כי יש הרבה גארדים, אבל לא חושב שוושינגטון היו לוקחים את זה). הבעיה במקרה הספציפי הזה היא שמוריס הבריז, לא שיקול הדעת של הספרס.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 1:53:43

אולי זו חיבה אישית, אבל ברטנס נספר עבורי הרבה יותר בתור "ספרס מטיריאל" מאשר מרקוס מוריס, ולדעתי יש לו גם הרבה יותר שימוש בקבוצה הנוכחית.

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 1:55:43

נכון לא חותכים שחקן כזה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

גם אני מחבב את הבחור, אבל ההגנה שלו הייתה זוועה, בעיקר בפלייאוף, וזה לא מתאים לספרס מטריאל.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 1:59:31

הגנה זוועה אבל סטף קארי לא שומר יותר טוב וזה הכי קרוב שיש לך אליו – כרגע קולע מעל 4 שלשות במעל ל 40%, רק סטף עשה את זה לאורך עונה שלמה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

קרי הוא הרבה יותר מ"סתם" צלף, אבל גם אם נעזוב את זה – אין דימיון בין ההגנה שלנו מסביב לברטאנס להגנה של גולדן סביב קרי.

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 1:49:39

חתיכת מרפק ולדעתי גם עמד ממש מחוץ לקו

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 1:53:03

איך זה לא היה קפיצה?

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 1:55:11

מה שמדהים זה שהשופטים כל כך עסוקים בכל מיני שטויות שדחפו להם למוח, שהם שורקים צעדים על כל שחקן שתופס כדור וישר חודר, אבל מפספסים צעדים ברורים ובוטים בכל מהלך אחר, דאבל, קפיצות…

יאיר פרנקל
15/12/2019 1:59:57

פריוויו מעולה. תודה. ערב מעניין שיהיה לנו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

טוב, מסתמן שדרוזן ולמרקוס צריכים לשבת על הספסל. עם מילס, פולטל ולוני אנחנו נראים יותר טוב. מודה שלא בדקתי את ההרכב של האופוזיציה בדקות שלהם. לפעמים גם העובדות צריכות להישאר על הספסל.

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 2:04:56

גיי ובלינלי גם קטסטרופה העונה. כל הוותיקים נפלו מהצוק.
דרוזן היחיד שמתפקד בסדר מבחינה אישית, אבל זה לא מתחבר למשחק טוב קבוצתי.

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 2:02:38

מישהו יכול להסביר לי סוף סוף מדוע גבון קרטר נמחק אחרי פתיחת העונה האדירה שלו?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

Let sleeping dogs lie

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 2:07:25

הוא בהחלט דוג

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 2:07:52

היה לו אוקטובר מעולה. באמת מוזר

shadow
shadow
15/12/2019 2:09:03

קיבעון אמריקאי מה אתה חושב יעשו עם דינווידי כשרקיירי יחזור?

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 2:08:15

חחחחחח
אין להם טיפה מושג בחוקי כדורסל בסיסיים יותר!

shadow
shadow
15/12/2019 2:10:16

גרועים או מושחתים או גם וגם?

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 2:16:34
Reply to  shadow

השאלה איך אתה מגדיר מושחתים.
כי השחיתות היא מלמעלה – פגיעה מתמשכת שמחמירה והולכת בספורטיביות ובחוקי הכדורסל תמורת בצע כסף (התקפה ורייטינג – לא משנה שזה לא עובד להם, ואולי אפילו משיג תוצאה הפוכה).
הם לא מושחתים ברמה האישית, אבל כן מאוד מאוד גרועים במקצועם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

סופסוף דז'ונטה ודרק וייט ביחד, ועם למרקוס, ולמרות דרוזן ומרקו – יש הגנה.

shadow
shadow
15/12/2019 2:11:36

אולדריג' מתחיל להתעורר בדיוק לפני שהמשחק נגמר.

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 2:18:22
Reply to  shadow

בגילו חשובה מנוחת הצהריים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 2:12:57

אצל כולם הייתה פרסומת לשעונים של MVMT או שהם טירגטו אותי כי פעם קניתי שעון שלהם?

shadow
shadow
15/12/2019 2:14:47

כבר שנים שאני לא רואה פרסומות לא יודע מה זה הדבר הזה. איכות חיים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 2:32:23
Reply to  shadow

איך אתה רואה משחקים?

shadow
shadow
15/12/2019 2:35:44

ליג פאס

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 2:14:35

רוביו – שאריץ – ביינס

shadow
shadow
15/12/2019 2:19:29

נו באמת אולדריג' על השלוש מה הקטע?!?! לא הגיע הזמן להפסיק עם כל הג'אמפרים האלה מהלונג 2 ולהתקרב לצבע? 5 מ 14 לסנטר

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 2:21:20

החזיר לו

shadow
shadow
15/12/2019 2:21:33

מילס שם את ביינס על סקטים

shadow
shadow
15/12/2019 2:32:03

הספרס מתעקשים להחטיא את כל הזריקות החשובות מהעונשין כמו נגד קליבלנד ובנוסף ויתרו לגמרי על הסגירה לריבאונד, איזה בלגאן

shadow
shadow
15/12/2019 2:32:51

חחחחחחחחחחחחחחח פופ הזה רק שיהיה בריא הבנאדם עקשן כמו חמור

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 2:33:34

למה לעשות עבירה כשאפשר לחטוף שלשה?

shadow
shadow
15/12/2019 2:35:24

או שהוא נהיה טיפש עם הגיל או שהוא מטריל אבל זה כבר עבר את גבול טעם הטוב. קופי של המשחק הקודם גם עם ההחטאות מהעונשין וחוסר היכולת לקחת ריבאונד

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 2:37:41
Reply to  shadow

נראה לי שהוא פשוט במחזור מתחילת העונה

shadow
shadow
15/12/2019 2:46:45

אולי בעצם גאון ובשביל להעביר את השרביט הוא מוריד מערכו כדי שלבא בתור (במיוחד אם זו תהיה בקי) יהיה יותר קל להיכנס לתפקיד? ככה אם הוא בא אחרי שנת ירידה של פופ לא יעשו כל הזמן השוואות. הוא יעביר את השרביט כשהספרס יהיו למטה ומשם אפשר יהיה רק לעלות ואלי גם יביאו איזה מישהו מהדראפט

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 2:56:33
Reply to  shadow

הוא הפך לאניגמה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/12/2019 2:39:44
Reply to  shadow

סוס מת. אמרתי או לא אמרתי?

shadow
shadow
15/12/2019 2:49:37

וואו איזו רמה נמוכה בשביל הליגה הטובה בעולם, אף אחת לא רוצה לנצח אולי ילכו לעוד הארכה.
מה שבטוח הצופים במקסיקו סיטי קיבלו תמורה לכסף

trusttheprocess
trusttheprocess
15/12/2019 2:49:48

דוח שתי הדקות האחרונות שה NBA הוציא על המשחק של לייקרס – מיאמי אתמול אומר שהיו שני פאולים על באטלר בפוזשן האחרון.
פאול ראשון של לברון בהוצאת הכדור ופאול שני של דיוויס בנסיון השלשה.

השופטים זה בדיחה

shadow
shadow
15/12/2019 2:51:23

תבדוק מה רשמתי אתמול בלייב ולא ענית לשאלה

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 2:53:23

זה לא, כי שניהם דרג.
מה עם הדאבל של גרין?

shadow
shadow
15/12/2019 2:57:52

חשבתי שהדרג הבכיר עולה על הדרג הפחות בכירבמקרים כאלה. דיוויס לפחות בדרגה מעל

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 3:00:54
Reply to  shadow

נכון שניהם דרג בכיר ובאטלר דרג זוטר.
שריקות נכונות.

מנחם לס
Admin
15/12/2019 2:54:56

גם אני ראיתי זאת אבל חששתי לכתוב שמא יאשימו אותי ב'ביתיות'

shadow
shadow
15/12/2019 2:50:25

הולי שיט איזה סל דרוזן. יעמוד בלחץ מהעונשין?

shadow
shadow
15/12/2019 2:52:00
Reply to  shadow

כמה צפוי ככה עצוב

shadow
shadow
15/12/2019 2:52:47

חחחחחחחחחח השופטים לא ראו שזה פגע לו בראש כבר שעה על המסכים

מנחם לס
Admin
15/12/2019 2:53:32

איזה משחק מטורף במכסיקו סיטי. ס"א ניצחה בהארכה על 2

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 2:54:59

סיום הזוי למדי למשחק לא ברור! לפחות המקסיקנים קיבלו שואו

shadow
shadow
15/12/2019 2:56:09

ביינס ברגע המגעיל של הלילה עם נסיון פלופ מגוחך כנראה למד מלברון אתמול. רץ אחורה עם יד מושטת חיפש את המגע עם אולדריג' איך שהוא נתקע בו מיד השתטח על הריצפה. בספר שלי זה כרטיס צהוב על התחזות

אשך טמיר המקורי
15/12/2019 2:58:24
Reply to  shadow

השחקנים רואים מה עובד בליגה הזו ומפיקים לקחים. גם הטובים שבהם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

חתיכת משחק… יותר מזל משכל, היה לנו, ולהם לא היה את בוקר.

Movazana
Movazana
15/12/2019 3:49:30

פציעה של לוקה, לא נראית טוב.

המשגיח
Admin
15/12/2019 4:26:07
Reply to  Movazana

נקווה שכלום

צ'יקו
Admin
15/12/2019 4:11:37

מי איתנו הלילה?
מיאמי נותנת רבע ראשון חזק בהעדרו של הלוקה.
הבולס מחזיקיםמעמד מול הקליפרס ללא הכפפה.
טורונטו ברוקלין משחק אש

shadow
shadow
15/12/2019 4:25:42
Reply to  צ'יקו

מי זה הכפפה? חשבתי פרש מזמן

צ'יקו
Admin
15/12/2019 4:31:59
Reply to  shadow

צודק, בלבול. הכוונה לקאויי

צ'יקו
Admin
15/12/2019 4:20:57

דאלאס צריכים כעת מנהיג חדש, פורזי מנסה

shadow
shadow
15/12/2019 4:29:01

דאלאס לא שווים כלום בלי לוקה. מקווה שזה לא משהו חמור ושיחזור מהר אבל כמו שזה נראה זה מינימום שבועיים בחוץ חבל מאוד יאבדו את כל המומנטום

צ'יקו
Admin
15/12/2019 4:29:15

כשצריך להחמיא צריך להחמיא.
הגריזליס מציגים כדורסל טוב בסגל מגוון, ומובילים ב20 הפרש על וושינגטון
גם הבולס משחקים כדורסל טוב ועולים ליתרון בן 9. אבל הם ימצאו דרך לדפוק את זה

גיא א
15/12/2019 4:31:30
Reply to  צ'יקו

הקליפרס גמורים מהנסיעה והמשחק המאוחר אתמול וסוף כל סוף הבולס נראים סביר!

צ'יקו
Admin
15/12/2019 4:33:37

אגב, קובי וויט יכול להיות אחד המתופפים של הבולס ואף אחד לא ישים לב

גיא הירוק
Admin
15/12/2019 4:35:16

את מבחן הרנטגן לוקה עבר בשלום. מקווה (ומאמין) שזו לא פציעה שתגרום להיעדרות ממושכת.

shadow
shadow
15/12/2019 4:38:58

הקליפרס מסתבר גם בלי לו וויליאמס ובברלי, בדרך להפסד.

צ'יקו
Admin
15/12/2019 4:41:43
Reply to  shadow

חכה, הבולס יהרסו את זה.

shadow
shadow
15/12/2019 5:04:44
Reply to  צ'יקו

הנה המהפך הושלם כנראה שלא נתתי מספיק קרדיט לשיקגו

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:09:14
Reply to  shadow

הבאסה, שזה לא הפעם הראשונה.. גם נגד הלייקרס הובלנו והפסדנו ביג טיים אחרכך

צ'יקו
Admin
15/12/2019 4:43:01

דטרויט מפתיעה עם הובלה קלה ברבע השני

צ'יקו
Admin
15/12/2019 4:55:33

הבולס מובילים בשיניים, הארל שוחט אותנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לכולם.
מה קרה ללוקה??

הבולס יחרבנו אל תתלהבו ואל תצפו הארדן רק עם 14 במחצית?

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:23:03

פצוע קשה, לא יודעים מה יש לו..
סתם, עקב תקול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

באסה זה שבועיים בערך בחוץ… יפגע מאד בסיכויי הפלייאוף של המאבס
נצטרך לחזות בקומדיה הטרגית מאת לטביה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ככה מדליקים את הקהל בשיקאגו? עם פרדי מרקורי?

גיא א
15/12/2019 5:15:24

עזוב, זה באמת קטע מוזר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקלסטרופוב מלטביה עםמ6 מ17 מהשדה ו2 מ8 מהשדה

למה סנטר 2.21 זורק 8 שלשות??
אין ספק שלוקה מפריע לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אהה הקליפרס בלי קאווי וסוויט לו הבנתי
עד שלאבין שמר גורג קלע עליו
מונטרזל עם 30 נק מחפש את המקס😂

shadow
shadow
15/12/2019 5:18:42

גם בברלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זאק לאבין כל הקריירה בוזבז אצל מאמנים כסילים מסכן איזה פוטנציאל יש לו אבל הכסילות תמשך…
אם אני פופ מציע עליו את כל הבינוניים בספרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיוויוןןן דנזללל חוגג ולנטיין

גיא א
15/12/2019 5:21:57

הבולס משווים 46 שניות לסיום וחוגגים כאילו ניצחו.

shadow
shadow
15/12/2019 5:24:06
Reply to  גיא א

במצב של שיקאגו העונה אתה לוקח מה שנותנים לך גם שיוויון מול הקליפרס זו סיבה לחגיגה

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:24:24
Reply to  גיא א

לפחות הם לא יורים קונפטי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שימינג של דנזל 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פול גורג במוד בפלייאוף 😂😂 שבר את הקרש בניסיון לרמות את השופט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוילן מחלק הוראות איש לא מקשיב לו חחחח

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:27:10

אם הבולס מפסידים פה הוא צריך להיות מפוטר לאלתר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

ראית איך אף אחד לא הקשיב לו? 😂😂😂

גיא א
15/12/2019 5:31:59
Reply to  צ'יקו

הוא נשאר גם אם לא ינצחו עד סוף העונה. קטע הזוי

מנחם לס
Admin
15/12/2019 5:25:41

106 ALL בשיקגו

shadow
shadow
15/12/2019 5:26:20

ג'ים בוילן נראה כמו ג'ף דניאל בלי שיער

shadow
shadow
15/12/2019 5:28:28
Reply to  shadow

ג'ף דניאלס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

יפ🤣🤣

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:26:33

דאלאס מורידה את ההפרש ל5. מיאמי לא טובה בבק-טו-בק, יש סיכוי למהפך?

shadow
shadow
15/12/2019 5:30:29
Reply to  צ'יקו

הרבע האחרון זה השלב שבו הבאק טו באק מתחיל להשפיע והרזרבות מתחילות להיגמר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

עזוב נו מביך הם בלי לוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה ברורה על לאבין 😂😂😂😂 ולא שרקו כלום חרפה במקום זה איב לבולס שאמט הוריד לו את 2 הידיים זאק אתה זרג בכיר

shadow
shadow
15/12/2019 5:27:49

השופטים הצליחו לפספס את שני הדברים שקרו במהלך האחרון גם פאול על לאבין וגם הכדור יצא ממנו. פשוט גרועים

מנחם לס
Admin
15/12/2019 5:28:28

טורונטו ניצחה את ברוקלין במשחק מצויין. ברחה רק בסוף. מרק גאסול במשחקו הטוב העונה. אם לא בסטטיסטיקה אז במה שעשה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורג במוד פלייאוף. כדור אחרון של זאק לזריקת נצחון😎

מנחם לס
Admin
15/12/2019 5:29:09

כדור של הבולס לנצחון!!!

מנחם לס
Admin
15/12/2019 5:29:43

אמרתי לכם שלוויין הפך לכוכב!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

סובל אצל מאמנים חסרי בינה אנשים לא מבינים מה יש להם ביד נותנים לו סתם לשחק iso כל הקריירה

מנחם לס
Admin
15/12/2019 5:31:04

יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זאקקקק לאבין בייבייי

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:31:41

בשעה טובה!

גיא א
15/12/2019 5:32:37
Reply to  צ'יקו

היו הורגים אותו אם היה מחמיץ שוב

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:32:22

מיאמי לא סוגרת את המשחק, ודאלאס במומנטום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

אז ללוקה יש צוות? חשבתי לוקה עושה אותם טובים

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:36:27

ג'י ג'י בראה הבלתי נגמר

shadow
shadow
15/12/2019 5:36:29

נו באמת שימון תראה את המשחק. כל עוד היה למיאמי אויר בהתחלה הם שחטו את דאלאס בלי לוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

מה זה אוויר משחקים 48 דק

shadow
shadow
15/12/2019 5:47:00

אתה מסתלבט? כשאתה מבצע פעילות ספורטיבית אינטנסיבית אם זמן התאוששות קצר בין פעילות לפעילות אז משך הזמן שיש לך אנרגיה במאגרים להשלים את הפעילות הולך ויורד ככול שהפעילות נמשכת. כאילו שלא ראית בחיים שלך קבוצות שופכות מנוע בבאק טו באק ככל שהמשחק מתארך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבולס עוד מסוגלים לחטוף שלשה חח

מנחם לס
Admin
15/12/2019 5:32:59

הראל מטומטם. את אתה עושה פאול, אז לפחות תמנע ממנו זריקה!

shadow
shadow
15/12/2019 5:33:34

אני משתגע איך אתה מחליט לעשות פאול במצב כזה ונותן לשחקן לשחרר את הכדור לכיוון הסל. זו ההגנה שאתה מוציא מטיים אווט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פול גורג במוד פלייאוף חח הגנה בזיון עליו לזריקה אחרונה לא יאמןצכמה הבולס דפוקים

מנחם לס
Admin
15/12/2019 5:34:15

גיא, איך אתה מחמיץ משחק כזה?

גיא א
15/12/2019 7:31:58
Reply to  מנחם לס

למה מחמיץ? ראיתי הכל וגם נכתוב על זה

shadow
shadow
15/12/2019 5:35:02

ג'ורג' פול 0 מ3 בזריקות המכריעות במשחק הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

מוד פלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרו לי שהארדוואי טוב בגלל לוקה 😂😂😂

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:36:57

מה יש לדאלאס עם מלחמת הכוכבים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיימס באטלרר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טים הארדוואיייי

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:38:40

מיאמי צריכה עוד גבוה. אדביו לא מספיק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היו פה אנשיםמשאמרו שהארדוואי טוב בגלל לוקה 😂😂😂
אנשים לא ראו אותו בניקס תמיד היה סקורר והוא לא תלוי באיש
המאבס מובילים חחח
המגיב גוקר האם ההוקס בלי יאנג מנצחים את ההיט?
הלטבינשוב מתלהב שהוא קולע 3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוו ברונסון איזה החטאה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הצגה של באטלר שריקת דרג זרג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עשו צאלנג אבל נגיד המאבס יקבלו אותו מה יעזור להם גאמפ בול במקום סל שהארדוואי קלע ונפסל? 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באטלר היה בריצה ולא עמד יציב בכלל אבל השוםטים לא יאשרו את הצאלנג וגם אם כן לא יעזור למאבס כי פסלו סל של הארדוואי מביך

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:45:19

על מה אתה מדבר, דחף אותו עם המרפק, גם אם לא יציב זה עבירה

shadow
shadow
15/12/2019 5:49:15

שימון היה פה בנאדם שאמר גם שהוא חשב שלוקה מפריע לפורזי. נדמה לי שזה היה אתה אז מפריע או לא מפריע איך עובד הנרטיב?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אני לא חח אני גם צחקתי על מי שאמר את זה

shadow
shadow
15/12/2019 6:12:29

לא הבנת את הסאב טקסט. אמרת את זה בתגובה למעלה כדי להדגיש שיש לו משחק גרוע וזה לא לוקה שמפריע לו אבל מאז יש שרשמת את זה למעלה יש לו משחק לא רע אז אתה כבר לא עוקב אחרי הנרטיב של עצמך?

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:49:30

מיאמי כל כך קצרים בקוטציה שזה כואב.. איך היא נופלת כל בק טו בק בגלל זה

shadow
shadow
15/12/2019 5:52:21

מישהו חייב לעבוד עם פורזי על ההגנה לא יכול להיות שהוא לא מסוגל לתזמן קפיצה. אני כותב על זה מתחילת העונה, הגמל הזה הוא 2.21 אין שום סיבה שהוא יקפוץ הוא יכול לחסום כמעט כל שחקן בעמידה וגם אם הוא צריך לנתר אין לו מה לקפוץ לפני ששחקן ההתקפה קופץ, יש לו פור על כל שחקן והוא יכול להתחיל את הקפיצה שלו אחרי שהמתקיף קפץ והוא עדיין יגיע לכדור ברוב הפעמים. קדימה קרלייל זה בסיסי למה אתה מחכה?

shadow
shadow
15/12/2019 5:53:50

חחחחחחחחח באטלר עשה איזה 17 פאולים על ברונסון מקרה ברור של זרג מול דרג. החזירו לו על אתמול שלא שרקו כשנפגש עם דרג בכיר יותר.

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:55:29
Reply to  shadow

לא הייתה עבירה, חסם יפה את התנועה ונתן ציפ קטן בכדור

shadow
shadow
15/12/2019 5:56:26
Reply to  צ'יקו

מאה אחוז עבירה תראה מחר בדוח השיפוט

מנחם לס
Admin
15/12/2019 5:56:34

אני כותב מעורב בזמן שאני חוזה ב…ג'ימי באטלרא ניכנס עם ראש בקיר. ברונסון גורם לו להחמיץ…ואז ג'ימי לחוטף לו כדור…
לטס גו מיאמי!

סוסמעץ
סוסמעץ
15/12/2019 5:57:29

בוקר טוב חברים
==
מה שטוב בריפלי בדאלס
==
זו הבלונדינית שיושבת לה שם

מנחם לס
Admin
15/12/2019 5:57:53

איפה טיילר הירו? צריך אותו עכשיו

צ'יקו
Admin
15/12/2019 5:59:54

יואו איזה עייפות החומר במיאמי

מנחם לס
Admin
15/12/2019 5:59:55

ג'ימי בטטלר הוא מסיים המשחק הגרוע בהסטוראיה. לא מסוגל. פשדוחט לא מסוגל

צ'יקו
Admin
15/12/2019 6:00:32
Reply to  מנחם לס

מה?! הוא אחד שחקני הקלאץ הטובים בליגה!

מנחם לס
Admin
15/12/2019 6:01:03

קלעי שלשות גרוע. יש הירו. אז למה באטלר?

shadow
shadow
15/12/2019 6:01:03

השנה יש ים של הארכות או שזה רק נדמה לי?

צ'יקו
Admin
15/12/2019 6:02:07
Reply to  shadow

בעיקר למיאמי… חמישי שלהם העונה

Smiley
Editor
15/12/2019 6:03:57

באטלר בזבז יותר מדי זמן בהקפצות. היה צריך לנסות לתקוף את הסל או לפחות להגיע לאיזה זריקה מחצי מרחק

צ'יקו
Admin
15/12/2019 6:04:15

מיאמי מיוחדים בהארכות כי הם יוצאים מלוע של תותח, מעניין לראות איך יבואו עכשיו

צ'יקו
Admin
15/12/2019 6:08:05

איזה הירו ההירו הזה!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הירו הזה איזה פספוס!של ההוקס😎

shadow
shadow
15/12/2019 6:09:34

אדביו פאקינג מפלצת

מנחם לס
Admin
15/12/2019 6:10:21

אדביו קנון. רק לא לתת לג'ימי באטלר. הירו, הירו. תנו לו לזרוק.

מנחם לס
Admin
15/12/2019 6:12:16

הטובים מנצחים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא היה כלום על ברונסון זרק את עצמו על נאן עם הידיים אבל הארדן היה מקבל שריקה

shadow
shadow
15/12/2019 6:16:17

לא זרק ולא נעלים החוק אומר שאם אתה קופץ אתה צריך להשאר בצילינדר ונאן בפרוש קפץ קדימה ונחת על ברונסון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

ברונסון הוציא מרפקים תראה בצד השני

shadow
shadow
15/12/2019 6:18:50

לא רלוונטי

מנחם לס
Admin
15/12/2019 6:14:31

אטוקיי ג'ימי. שים 2 פאולים

מנחם לס
Admin
15/12/2019 6:15:01

לוזר!

shadow
shadow
15/12/2019 6:15:03

חחחחחח ברונסון זה חתיכת זרג אם גם מול נאן ועוד אצלו בבית הוא לא מקבל שריקה כזו. למרות שזה ממש גבולי כל דרג היה מקבל פה שריקה מילא מול באטלר אבל מול נאן?

מנחם לס
Admin
15/12/2019 6:17:03
Reply to  shadow

אל תשתמד במילים כמו זרג או שאצטרך למחוק אותך

Smiley
Editor
15/12/2019 6:19:42
Reply to  מנחם לס

זה כלול לכולם או רק לו? כי הבלוג החי מלא בזה, אז מה אתה נזכר עכשיו, מנחם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

😂😂😂
זה חלק מהוראות השיפוט מה אתה רוצה מנחם לא קראת את ממו השופטים של האשך?

shadow
shadow
15/12/2019 6:20:06
Reply to  מנחם לס

לא הבנתי? זה מותר רק לכותבים באתר וחברי צוות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אתה דרגת זרג

shadow
shadow
15/12/2019 6:27:43

😂😂

stam
stam
15/12/2019 6:35:47
Reply to  מנחם לס

מנחם, shadow הוא חתיכת מפיץ זוהמה. היה מהמחריבים של דה באזר. אל תיתן לו לירוק גם אצלך בבית.

מנחם לס
Admin
15/12/2019 6:15:32

לוזר!!!!!!!!!!!!!!!!!

צ'יקו
Admin
15/12/2019 6:16:28

אדביו מפלצת!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה חרבון של באטלר

מנחם לס
Admin
15/12/2019 6:17:39

ג'ימי באטלר הוא שחקן שאף פעם לא האמנתי בו

צ'יקו
Admin
15/12/2019 6:21:34
Reply to  מנחם לס

למה? הוא נבחר אחרון בדראפט 2011 מהטובים בשנים האחרונות. והפך לכוכב. למה אתה לא מאמין בו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש גם עבירה של פורזי על אדביו שמושך אותו😂😂
הלטבי הזה פשוט דביל רק שלשות וגאמפים

מנחם לס
Admin
15/12/2019 6:19:42

עכשיו ג'ימי מחמיץ עוד שני פאולים…

מנחם לס
Admin
15/12/2019 6:20:24

טוב. עשה זאת

צ'יקו
Admin
15/12/2019 6:20:33

שם שתיים

מנחם לס
Admin
15/12/2019 6:21:09

כמעט כל המשחקים הערב היו מרתקים

Smiley
Editor
15/12/2019 6:21:24

ג'ימי מקבל עוד ניסיון ל-2 מהקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפעם באטלר שם אותם. ספולסטרה נדמה לי מאמן שעושה עבירה ביתרון 3 נכון? או שגם הוא יתן זריקה?

צ'יקו
Admin
15/12/2019 6:22:48

איזה שופטים מעצבנים. תסיימו כבר את המשחק. גם ככה נגמר

stam
stam
15/12/2019 6:24:30

קיבינימט, הרגו את המשחק עם הריביוז
5 דקות הארכה נמתחו למשהו כמו 20 דקות של ללכת למצלמות
הרס. הרס של משחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

זה טוב מאד שיש מצלמות כך יש לרוב צדק עדיף צדק ומריחת זמן מאשר החלטות שגויות. זמן יש לנו בשפע

shadow
shadow
15/12/2019 6:29:32
Reply to  stam

איפה נעלמת ליצן החצר? יצאת אתמול חתיכת חומוס טחינה. מה המייל שלך אני רוצה לשלוח לך את דוח השיפוט מהמשחק אתמול😂😂😂

stam
stam
15/12/2019 6:34:49
Reply to  shadow

לאמא שלך תקרא ליצן החצר. תולעת קטנה. נזכרתי מי אתה מדה-באזר, ואיך אף אחד שם לא הסכים להתקרב אליך עם מקל :)))) אז עכשיו עברת לפה להוציא טינופת?
גילרי – למה אתה לא מסנן מפה אנשים שמקללים אחרים סתם ככה על דעת עצמם? אתה משלים עם זה?
דוק לס – למה אתה נותן לטיפוס כמו Shadow, שנזרק כבר בגלל האלימות שלו, להמשיך לזהם פה?מי הוא שיבוא ויקלל אנשים סתם ככה?

shadow
shadow
15/12/2019 6:42:41
Reply to  stam

😭😭😭😭😭😭😭😭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
אמא אבא בואו להציל אותי פחחחחחחחח איפה ראית קללה? ליצן החצר זו מחמאה בשבילך אתה דמות בידורית משעשעת מה קללה בזה. אתה אמור לראות את זה כמחמאה.
מה עם המראה אתה לא רוצה שאני אקנה לך אחת? מתנה לכריסמס
.
נ.ב
טוב שהזכרת את גילרי תבקש ממנו שישלח לך את דוח השיפוט
נ.ב 2
אני רק יכול להמליץ לך לראות ביוטיוב את GEORGE CARLIN – 7 WORDS יושב עלייך בומבה

stam
stam
15/12/2019 6:49:55
Reply to  shadow

אתה סטוקר. רד ממני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תקשיבו אני אומר לוקה מסכן נפל חזק עם הלטבי בפלייאוף יהיה פי 4 יותר חמור זה מונטה אליס בגוף של 2.21. חור בהגנה וזורק רק שלשות בגאמפים ובסיבוב מחצי מרחק רך כמו מרגרינה זה לא שחקן של אליפויות הוא יותר גרוע מבוזר שהיה ליד לברון. טרייד מהר..לפני שיפצע שוב
את התרומה שלו ויותר מזה אפשר לקבל ממרקוס מוריס בחצי מחיר ולמרקוס מוריס יש אפילו סטפבק

stam
stam
15/12/2019 6:28:02

את קיירי או לברון היו חותכים על רבע ממה שבאטלר עשה הערב. כמה עלוב אגואיסט הוא יכול להיות.
במצב של שוויון, כשצריך נקודה לנצחון. עם 2 מ-18 האחרונות לשלוש – הולך לשלשת באזר ביטר. וישר אחרי הזריקה כבר רץ למצלמות…
ערב אחרי שלקח שוב זריקה חסרת פשר והפסיד ללייקרס.
גם בהארכה. זורק בחוסר מצפון. ביחד עם זה באה החטה כפולה מהקו. ווינר הוא לא היה, מה לעשות.
גם הערב, באטלר די דפק את מיאמי, זו האמת. קיבל קל מדי את תפקיד מספר 1.
למזלו – באם אדביו העצום, הציל לו את התחת פעם אחר פעם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

הלייקרס עשו עליו עבירה שלא נשרקה מםאת דרג זרג

stam
stam
15/12/2019 6:31:49

די, די עם הפזמון הזה. נמאס.
תחדש.

shadow
shadow
15/12/2019 6:35:25
Reply to  stam

שלח מייל תעשה טובה אין טוב ממראה עיניים של דוח שיפוט רישמי של הליגה.

shadow
shadow
15/12/2019 6:33:52

שמעון זה מפגש דרג בדרג רק שהיה פה דרג יותר בכיר ולכן לא היתה שריקה. גם לברון נפל ברחבה כמו איתי שכטר רק תוך כדי שעה לא עבירה אחת על באטלר אלא שתיים 😂😂😂😂😂😂 בידור כזה.
אבל הליצן פה מעלי הוא ראה יחד עם "כולם" שזה כנראה רפרנס לעצמו ולכל הכינויים השונים שלו שבאים איתו. כנראה מרוב כינויים הוא שכח שהוא בעצם ממש לבד בעניין

stam
stam
15/12/2019 6:40:20
Reply to  shadow

תקשיב. אל תדבר אלי יותר, ובטח תסתום את הג'ורה שלך. לך תוציא את האלימות ווהתסכול על האין-חיים שלך – אנחנו יודעים מי אתה – במקום אחר. לא כאן. ועל הדרך, תשתדל להימנע משגיאות כתיב מביכות. חחח. עלק כותב.

shadow
shadow
15/12/2019 6:52:41
Reply to  stam

אני לא ממש שואל אותך בדיוק כמו שאתה לא שאלת אותי אז באסה בשבילך שאתה איטי ולא לומד כי אזהרות קיבלת ממני לכל אורך הדרך, אז אל תגיד שלא ידעת. תפנה להורים ותשאל אותם למה הם לא השקיעו מספיק.
לגבי האין חיים אל תדאג כמו שראית רוב השבוע לא הייתי פה כי הייתי עסוק עד הראש אבל בסופי שבוע יש עדיין זמן.
מי זה אנחנו למה אתה מדבר ברבים? ומי אני במקום אחר? שוב אתה בהזיות?
.
שגיאות כתיב קורות כשכותבים מהר אתה יודע כולנו בני אדם אבל האמת שלא שמתי לב איפה היתה לי שגיאת כתיב. אם אתה מוצא כזו תעדכן אותי שאוכל לתקן ולהשתפר לפעם הבאה. אני מודה לך על זה שאתה מתעמק בטקסט שלי וקורא כל אות

stam
stam
15/12/2019 6:59:31
Reply to  shadow

אזהרות? אזהרות??
אה, נזכרתי. בנוסח "אל תדרוך על זנב הנמר", ככה כתבת.
חחחח. זה האיש. "אל תדרוך על זנב הנמר". הקיסר מדבר פה! באלוהים, כמה שאתה אידיוט חסר כוח.
.
תקשיב. מאוד פשוט. אתה לא תתלבש עלי, או על מישהו אחר פה, סתם ככה, ותתחיל לקלל. אם מישהו לא פונה אליך – שב בצד, ובטח תסגור את הג'ורה. רוצה לירוק? תעשה את זה בחירבה שלך.
אמרתי את זה כבר כמה פעמים. אבל אתה מתעקש.
מתברר שאתה סטוקר. פשוט סטוקר. רד ממני.

shadow
shadow
15/12/2019 7:05:56
Reply to  shadow

תשמע אני לא מתלבש פה על אף אחד כי אף אחד לא התלבש עליי חוץ ממך אז תאכל קצת מהדיסה שבישלת, אם אתה טבח גרוע אל תאשים אותי בזה שיצא לא טעים.
אני בטוח הרי שלא תתאפק ותופיע כמו קרציה שוב אז תן להנות קצת, לפחות עכשיו עד הפעם הבאה.
אני מבטיח לך שאתה תשרוד את הטקסטים "הקשים" האלה ותמיד תזכור שאם אתה קצת למטה ושפוף אתה תמיד יכול לקפוץ ארבע קומות למעלה להתכרבל עם מה שהדימיון שלך לא ממציא. החיים שלך תותים, שכחת?

stam
stam
15/12/2019 7:19:30
Reply to  shadow

טעות. יש רק 3 מפלסים, ותכלס זה שלוש מדרגות לאיזור המטבח, כך שגם זה לא ממש.
אבל עכשיו הבית בהשכרה, אנחנו בדירה מגדלית במרכז העיר, עד לנסיעה מפה (ואז תוכל לירוק פה חופשי!). יש לך כסף לבית ביפו? ג'נטריפיקציה וכל זה? שנרשום אותך בתור להמשך?

shadow
shadow
15/12/2019 7:39:28
Reply to  shadow

לא נורא זה לא באמת מעניין. יפו? אתה חושב בקטן, בהזדמנות אני אזמין אותך לקפה כשתרגע קצת, למרות שהסיכוי שתקבל את ההצעה יותר נמוך מהאחוזי ההצלחה של לברון בגמרים.
רק תבטיח שאם תענה להצעה אל תתנהג מוזר ואל תהפוך לירוק כי עושה רושם שכסף והחיבור שלו לכוח שאתה עושה לעצמך במוח הוא ממש פתלוגי.

stam
stam
15/12/2019 6:30:36

הדוק צודק בכל מילה על באטלר. שחקן מעולה, אבל ממש לא קלאצ' ולא קלוזר.
ומה שמעצבן – יש לו קבוצה מלאה תותחים שיכולים לגמור משחק. למה רק הוא? ואיפה ספולסטרה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

נו באמת גימי הוביל כל קבוצה לפלייאוף אפילו את פאקן מיניסוטה. בלעדיו מיאמי בקושי מגרדים או לא עושים פלייאוף. וגימי ממש לא במעמד של לברון שינגבו אותו פה הוא לא עד כדי כך טוב שיהיה לו הרבה הייטרים למרות שיש חגימי הרבה הייטרים פה באתר יותר מאוהבים רק אני וציקו נראה לי אוהבים אותו

stam
stam
15/12/2019 6:38:19

אל תטעה. אני חושב שהוא שחקן אדיר, שמתי אותו תמיד במדרגה של קליי. לפחות.
אבל ביחד עם המעמד של מספר 1 בלתי מעורער במיאמי, יעני "הקבוצה שלי" – באו כל מיני מחלות.
ראבאק, מה זה ההירו בול הזה, כשיש לך כאלה תותחים לידך?

stam
stam
15/12/2019 6:43:17

גילרי, דוק – תשימו לב לטרול shadow. לא מסובך – אפשר לקפוץ בקלות בין ההערות שלו. ב-95% אחוז מהמקרים, בבלוג החי במשחק של הלייקרס. מגיע, יורק בלי הכרה ונעלם עד הפעם הבאה.
אם אתם רוצים דוח יותר ממצה, אין בעיה – לפי דרישה, תקבלו לקט יפה שלו מכאן. ואם רוצים להעמיק בביוב – גם מדה-באזר, אתר שהוא היה מהתורמים העיקריים לזיהום שלו.
מדובר במגיב אלים במיוחד, שמזהם פה את הבלוג בקביעות, ונטפל לכותבים אחרים, שבכלל לא מעוניינים בשום שיח איתו.
אז? מה המדיניות אומרת עכשיו?

עידו גילרי
Admin
15/12/2019 7:01:10
Reply to  stam

בינתיים זה נראה שמי שהיה עסוק בלזהם זה בעיקר אתה. בוא נסכם – הוא קרא לך ליצן. להזמין משטרה?

shadow
shadow
15/12/2019 7:01:13
Reply to  stam

אם אתה לא מעוניין בשיח מדוע פנית אלי אתמול? היית יכול לשבת בשקט בפינה כמו שהצעתי לך כבר מזמן ולדבר רק כשפונים אלייך בחרת בחירה אחרת ואני מכבד אותה. תתמודד. לא ברור לי מה יש לך מדה באזר? לא היתה שום בעיה ועוד קיבלתי מילים חמות על פוסט פרידה שרשמתי שם גם מאחד המגיבים היותר קשוחים שיצא לי להתדיין שם. אתה מוזמן לפנות לבעלי האתר שישלחו לך את התגובה כי האתר כבר ירד מהאויר. תפסיק להפיץ פייק ניוז.
.
בקשר לטרול, באמת שהשתדלתי לו לקרוא לך בשם הזה אבל אם אתה כבר מזכיר את זה את זה, אז טרול מתאר אותך הרבה יותר טוב מליצן החצר.
כמו שכתבתי לך אתמול, כל מה שאתה משליך עליי זו בעצם תמונת מראה שלך ואני מוכן לקנות לך מכספי מראה גדולה שתשים ליד המחשב, ככה בשביל הכיף, עליי.
יש יותר טרוליזם מלהופיע בשמות שונים כאילו אתה אדם אחר רק כדי להתחבא וליצור מסכי עשן?!?! פלא שאתה כל הזמן מדבר ברבים

חגי "התותח" ניסני
Editor
15/12/2019 7:06:57
Reply to  shadow

אדון shadow תרגיע ומהר. היחיד פה שראוי להיקרא אלים הוא אני. אז לך תמצא לך מישהו אחר שיקרא לך כך ותעזוב אותו אתה לא רואה שיש לו טבעת על היד?
אדון STAM אני מצפה למינימום של לויאליות למי שמטריל אותך בנאמנות. חשבתי שהאלימות שמורה רק לי.

shadow
shadow
15/12/2019 7:16:44

אני מתנצל אני אף פעם לא נכנס בין בני זוג. לא בקטע של פירוק משפחות אבל יש לי סבלנות לחכות בצד לריבאונד

חגי "התותח" ניסני
Editor
15/12/2019 7:28:46
Reply to  shadow

צודק נעדרתי הלילה

stam
stam
15/12/2019 7:11:46
Reply to  shadow

אין לי שום קרדיט נוסף פה. נראה לך? אני כותב, בלשון המעטה, מאוד טוב, פלוס, בטח ובטח כאן. אז שאבזבז את זה על שטויות אחרות?
מניח שחורה גם לך, כמו להוא ולהוא, שאני מקבל הרבה תשומת לב וזוכה לעניין, כי פשוט אני מגיב מעניין יותר.
תתמודדו, ואולי גם תלמדו איך לצאת מהמוגבלות של פוסטים משמימים נוקדניים, ותגובות אוטומטיות, "דרג-זרג". להתמודד ולהחכים. הקינאה לא עושה טוב לעור הפנים.
.
בכל מקרה גילרי, ביקשתי ממך להחליט מזמן. אם לא נוח לך מי יודע שאני בכלל כאן – כמו שאתה מתמרמר פה ושם בפני חבריך – אז תוריד את השאלטר. מניח שדוק לס מאשר. אבל אם אני פה, אז תרד מהנזיפות האלה. זה לא חלק מהמחיר שאני צריך לשלם כדי שירום הודו יאפשר לי להגיב, באתר של מנחם לס. אתה לא משאיר אותי כאן בתור איזו בובת סמרטוטים, שכאשר בא לך, אתה משסה אחרים, שוב מלבה את האש בהפצת כזבים, ומחטיף על האצבעות בסרגל, משל הייתי הבת שלך או התלמידים שלך. התבלבלת, מר מודרייטור. או אדמין, סליחה, סליחה.
תחליט: או – או.

עידו גילרי
Admin
15/12/2019 7:17:03
Reply to  stam

ביקשת מודרציה – קראתי והחלטתי. הוא לא חרג מהגבולות אתה לעומת זאת על הגבול.
אתה לא רוצה שהדיון יתנהל על פני האתר? יש תיבת יצירת קשר כדי שתוכל להפנות לשם תלונות.
אתה בוחר שוב ושוב לעשות זאת כאן כדי להתמסכן. אל תדאג אם אני ארגיש שאתה חוצה את הגבול כמו שהיה בעבר אני בהחלט אוריד את השאלטר.
כמו שאמרתי מספיק פעמים אם נתעלם מהצדדים הבעייתים, יש לך מספיק מה לתרום לקהילה כאן.

חגי "התותח" ניסני
Editor
15/12/2019 7:20:40
Reply to  stam

האמת שאתה כותב טוב – יש לך כמו לדן יכולת לכתוב יפה. חבל רק שאתה עצמך אחר מתקשה לקרוא את מה שאתה כותב.
באסה שגילרי לא קופץ להתבכיינות שלך אז עכשיו הוא אבא מכה נכון? "ומחטיף על האצבעות בסרגל, משל הייתי הבת שלך או התלמידים שלך". אחר כך אתה מתפלא שנכנסים בך. צ'יזס.
אם היית ילד זה היה ממש מתוק. והיה גם אפשר לעשות הרבה דברים בשביל לעזור. אבל אני מניח שאתה כבר מעל שנות ה30 לחייך אם לא 40 וצפונה. די תתבגר כבר.

עידו גילרי
Admin
15/12/2019 7:02:26
Reply to  stam

מעניין שכל מי שמתווכח איתך זוכה להיקרא אלים אבל אתה רק מחזיר…
לא נורא עוד שנה תשאל איפה הוא ותגיד שהיה ביניכם פינג פונג שנון וחברי.

stam
stam
15/12/2019 7:15:33

אף אחד לא מתווכח איתו. מי הוא בכלל? אני מגיב עניינית, בלי שום התייחסות אליו. אל תסלף, כמו שקורה לך יותר מדי איתי.
אני לא מתייחס אליו. או ל"תותח", סטוקר נוסף. אלא שבא מישהו ונטפל אלי, אאוט אוף דה בלו, בקללות. זה המצב. ואז – אז אני עלול להגיב, באותו לוול.
אני לא מתחיל, וזו דרישה פשוטה מאוד – שיירדו ממני. התייחסות עניינית לטענה? סבבה. לבוא ולקלל? למה מי מת?

עידו גילרי
Admin
15/12/2019 7:19:24
Reply to  stam

הוא לא קילל. בהחלט הטריל. אם אתה לא מסוגל להתמודד עם החום אל תשחק באש. מספיק קלישאתי?

shadow
shadow
15/12/2019 7:29:51
Reply to  stam

איףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף איזה דרמה קווין כמו לברון שאתה כל כך אוהב. עכשיו אני מבין מה הקשר העמוק שנוצר בינכם.
מה קמת כזה הפוך היום, ההיא מלמעלה לא פותחת את הדלת?
לפחות אם היתה לך טיפה הגינות היית מתנצל על השתלחות אתמול כשהתברר היום שדוח השיפוט מתאר אחד לאחד את מה שתיארתי אתמול בלייב. "כולנו ראינו" עלק.
אבל אתה עסוק בעצמך פאר היצירה והשלמות, אנשים עולים לרגל להופס בשביל לקרוא אותך. כמה חשיבות עצמית על כלום ושום דבר אין כבול לכמה פתטי אתה יכול להיות כנראה. תאמין לי שאם עושים פה משאל אני לא יודע אם אתה נכנס פה לטופ 10 של הכותבים. אתה לא יותר מקוריוז. תבקש משימון שישאיל לך את הכינוי

shadow
shadow
15/12/2019 7:30:56
Reply to  shadow

גבול

אזרח
אזרח
15/12/2019 20:45:12
Reply to  shadow

בלי קשר לשאר הדברים שאמרת,
סתם בהחלט בטופ 10 כותבים כאן